Nedělejte si starosti s běháním po úřadech a obstaráváním veškerých potřebných souhlasů a stanovisek. Nechte všechny tyto starosti na nás, ať se můžete věnovat příjemnějším věcem, například plánování interiérů budoucího nového domova.
Nejprve projednáme stavební záměr s dotčenými orgány, zjistíme možná regulativa, která jsou zapotřebí zapracovat do projektu a zjistíme jaké souhlasy a stanoviska daný stavební úřad vyžaduje. V případě že klient nemá zpracovaný například radonový průzkum či jiný nutný posudek, tak jej v tomto kroku necháme také zpracovat.
2. Zajištění potřebných souhlasů a stanovisek
Jakmile máme projektovou dokumentaci nastává čas vyplňování formulářů, odesílání žádostí a telefonování. To vše za účelem získání veškerých potřebných podkladů, které jsou nezbytnou přílohou žádosti o povolení stavby.
3. Odeslání projektu na stavební úřad
V tuto chvíli máme veškeré podklady včetně projektové dokumentace a odesíláme vše spolu s žádostí o povolení stavby na stavební úřad.
Výsledkem celého procesu je získání tíženého papíru „STAVBA POVOLENA“.
+420 725 293 583
Máte otázky? Zavolejte.
|
Domky CZ s.r.o. Dělnická 209, 434 01 Most IČ: 25478915 |
prodej@levnedomky.cz |